VÝZVA NA ÚČASŤ VO VÝBEROVOM KONANÍ - Zákazka s nízkou hodnotou - Nakladanie s odpadom
Zákazka s nízkou hodnotou podľa § 102 zákona č.25/2006 Z.z.
VÝZVA NA ÚČASŤ
VO VÝBEROVOM KONANÍ
Predmet obstarávania: Nakladanie s odpadom.
1 Identifikácia obstarávateľa
Obstarávateľ: Mestská časť Košice Sever
Festivalové námestie 2, 040 01 Košice
IČO: 00690929
Štatutárny zástupca: Marián Gaj, starosta
Kancelária starostu: tel. 055/63 247 67
2 Pozvánka
Dovoľujeme si Vás pozvať na účasť vo výberovom konaní, ktoré sa uskutoční formou zapečatených obálok na adrese: Miestny úrad Mestskej časti Košice – Sever, Festivalové námestie 2, 040 01 Košice.
Vašu ponuku môžete zadávať až do: 28.12.2011.
V prípade Vášho záujmu si preštudujte zadávacie podmienky, predmet, harmonogram.
V Košiciach, dňa 23.12.2011
3 Predmet
Vo Vašom návrhu uvádzajte cenu za zber, vývoz a likvidáciu odpadu jednej nádoby o objeme 1100 l. Výsledkom výberu dodávateľa je uzatvorenie zmluvy na zmluvné obdobie 12 mesiacov s predpokladaným ročným objemom cca 7 tis. EUR.
4 Kritéria
Opis miesta a frekvencie:
Poskytovanie služieb v oblasti nakladania z odpadmi – zabezpečenie zberu, vývozu a likvidácie odpadu z nižšie špecifikovaných prevádzok, z ktorých sa vyváža odpad iný ako komunálny:
A.Trhovisko Mier, Námestie nádeje 1, 040 01 Košice, premet činnosti: trhovisko
Počet vývozov týždenne : 4 ( Pondelok, Streda, Piatok, Sobota )
Počet nádob: 1
Objem nádob: 1100 L
B.Trhovisko Merkúr, Boženy Nemcovej 28, 040 01 Košice, premet činnosti: trhovisko
Počet vývozov týždenne : 6 ( Pondelok, Utorok, Streda, Štvrtok, Piatok, Sobota )
Počet nádob: 1
Objem nádob: 1100 L
C.Zariadenie opatrovateľskej služby, Ťahanovské riadky 91, 040 01 Košice, premet činnosti: sociálne služby
Počet vývozov týždenne : 2 ( Pondelok , Štvrtok )
Počet nádob: 1
Objem nádob: 1100 L
5 Termín poskytnutia služby
Požadovaná doba trvania služieb: 12mesiacov:
Termín zahájenia služieb: 01.01.2012
Termín ukončenia služieb: 31.12.2012
6 Platnosť ponuky
Doba platnosti ponuky do 28.2.2012
7 Platobné podmienky
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Neakceptujeme vystavovanie zálohových faktúr.
8 Ceny uvádzané v ponuke
Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu za celú službu uvedie bez DPH, zvlášť uvedie DPH a cenu spolu s DPH.
9 Forma výberu dodávateľa
Jednokolový tender: Predloženie dokladov a dokumentov (vložením fotokópií požadovaných dokladov a dokumentov, časť Prílohy účastníka)
10 Forma ponuky
Predložené doklady a dokumenty musia byť vyhotovené v písomnej forme, v slovenskom jazyku. Uchádzač predložením ponuky - zaslaním dokladov a dokumentov plne akceptuje vyššie uvedené podmienky tohto výberu dodávateľa.
Uchádzač vloží ponuku do samostatnej nepriehľadnej obálky/obalu. Obálka/obal ponuky, musí byť uzatvorený, prípadne zapečatený/zabezpečený proti nežiaducemu otvoreniu.
Na obálke/obale ponuky musia byť uvedené nasledovné údaje:
Adresa: Podateľňa
Mestská časť Košice – Sever
Festivalové námestie č. 2
040 01 Košice
Označenie „cenová ponuka, nakladanie s odpadom – neotvárať“,
Lehota na predkladanie ponúk uplynie dňa 28.12.2011 o 12.00 hod. v Podateľni miestneho úradu Mestskej časti Košice – Sever, Festivalové námestie 2, 040 01 Košice.
11 Kritéria na vyhodnotenie ponúk
Víťazom sa stane ten, ktorého cenový návrh bude najnižší.Každému uchádzačovi bude zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia jeho ponuky v termíne do 30.12.2011.
Požadované doklady a dokumenty – Prílohy dodávateľa
Úplná ponuka predložená dodávateľom, je taká ponuka, ktorá obsahuje:
1. Kópia dokladu o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania, oprávňujúci uchádzača na dodanie predmetu výberu dodávateľa.
2. Vyplnené čestné vyhlásenie, ktoré nájdete v prílohe č.1 tejto pozvánky. Prehlásenie musí byť podpísané dodávateľom alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa.
3. Popis procesu a systému zabezpečenia tovaru a služieb podľa našich požiadaviek.
4. Návrh, popis a finančné vyjadrenie bonusov, ktoré budú poskytnuté k uzavretému zmluvnému vzťahu na obdobie 1 roka, pridané služby a pridané hodnoty, iné bonusy, ktoré budú použité výhradne na zlepšenie poskytovaných služieb v Mestskej časti Košice – Sever.
5. Návrh zmluvyv editovateľnom formáte (.doc).
6. Úplná špecifikácia ponúkaných služieb.
Vyhlasovateľ má právo v prípade potreby rozhodnúť o individuálnom predlžení, respektíve ukončení výberového konania.
Kritériom pre hodnotenie ponúk je ich výhodnosť pre MČ Košice - Sever z hľadiska ceny.
Zapečatené ponuky
V tomto kole môžu účastníci svoje ponuky a voliteľné podmienky ľubovoľne meniť až do 28. 12. 2011 12:00.
Po tomto termíne : 28. 12. 2011 12:00, budú zapečatené obálky otvorené a následne vyhodnotené.
Ponuky, ktoré nebudú obsahovať všetky požadované náležitosti alebo sa budú odchyľovať od podmienok stanovených v tejto výzve vrátane jej príloh, nebudú predmetom vyhodnocovania. Predmetom vyhodnocovania nebudú ani také ponuky, ku ktorým boli priložené doklady alebo prehlásenia, ktoré sú neúplné, nezrozumiteľné alebo nepravdivé. MČ Košice - Sever po vyhodnotení ponúk vyzve na obchodné rokovania o podmienkach písomnej zmluvy len dodávateľov, ktorí splnili všetky podmienky tejto výzvy, súhlasili s nimi a predložili ponuky v súlade s touto výzvou.
Nezáväznosť výzvy na predkladanie ponúk
Táto výzva, vrátane jej príloh, nezaväzuje MČ Košice - Sever k uzavretiu obchodného vzťahu so žiadnym zo zúčastnených dodávateľov. Na základe tejto výzvy a vyhodnotenia ponúk nevzniká MČ Košice - Sever povinnosť uzavrieť zmluvu na dodávku komodity so žiadnym z oslovených dodávateľov. Predložením ponuky dodávateľ súhlasí s tým, že MČ Košice - Sever má v priebehu výberu dodávateľa právo žiadať o vysvetlenie ním predloženej ponuky, resp. žiadať doplňujúce údaje.
Túto výzvu schvaľuje:
Marián Gaj v.r.
starosta