Podlimitná zákazka - Poskytovanie a dovoz stravy pre ZOS
Podlimitná zákazka za účelom poskytnutia služieb s názvom: Poskytovanie a dovoz stravy pre ZOS. Výzva je zverejnená na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie
http://www.uvo.gov.sk/sk/evestnik/-/vestnik/287331
4629 - WYS
Vestník č. 41/2015 - 26.02.2015
Druh zakázky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mestská časť Košice - Sever
IČO: 00690929
Festivalové námestie 2, 040 01 Košice
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestská časť Košice - Sever, Festivalové námestie 2, 040 01 Košice
Kontaktná osoba: Jaroslav Karola
Mobil: +421917909011
Telefón: +421 556324767
Fax: +421 556324774
Email: info@kosicesever.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kosicesever.sk
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poskytovanie a dovoz stravy pre ZOS
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Služby
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Zariadenie opatrovateľskej služby, Ťahanovské riadky 91, Košice
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom tejto zákazky je zabezpečenie služby, poskytovanie stravovania, príprava, varenie a dovoz celodennej stravy
(raňajky, desiata, obed, olovrant, večera a večera II. - pri diabetickej strave), počas 7 dní v týždni, pre 15 klientov
Zariadenia opatrovateľskej služby, Ťahanovské riadky 91, Košice.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55000000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55321000-6, 55322000-3, 55521100-9
II.1.5) Časti
Táto zákazka sa delí na časti: Nie
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah je uvedený v súťažných podkladoch v časti B1
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota: 34 100,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Zadajte hodnotu: 18
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať
podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a
o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Splnenie
1/3
podmienok účasti záujemca preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 resp. 4 až 5 resp. §128 ods. 1 zákona,
predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov Všetky doklady verejný
obstarávateľ požaduje predložiť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii. Skupina dodávateľov
preukazuje splnenie podmienky účasti podľa §31 ods. 3 zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Predloženie dokladov podľa
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite
dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ a obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také
potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným
dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Predmetná podmienka vyplýva z § 28 zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou
usiluje preukázať potrebné technické vybavenie uchádzača pre danú zákazku a preveriť primerané skúsenosti pri
poskytovaní služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky.
b) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na
preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač
písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami
mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas
celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej
spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli
kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a
odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania dohody, koncesnej dohody alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu,
ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej
osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 31 ods. 3 a 4
zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo
odbornej spôsobilosti spoločne. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom
mimo územia SR musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, okrem
dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom
jazyku. Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť tejto požiadavky tým, aby bola zabezpečená požadovaná kvalita
potrebná pri poskytovaní stravy.
Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská: Nie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba: Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
Nie
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
HL/2015/00324
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.03.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
Uvedte: Nie
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.03.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.03.2015 13:30
Miesto : Mestská časť Košice Sever, Festivalové námestie 2, 040 01 Košice, prízemie, malá zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač,
ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač 2/3 môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť
sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho
orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou výpisu
z obchodného registra resp. živnostenského listu. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na
2/3
zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady je možné si vyzdvihnúť na základe písomnej žiadosti alebo osobne na adrese: Mestská časť Košice -
Sever, Festivalové námestie 2, 040 01 Košice, prízemie, Kancelária prvého kontaktu. Počas pracovných dní a to v
pracovnom čase: pondelok, utorok, štvrtok od 7.30 hod. do 16.30 hod., streda od 7.30 hod. do 17.00 hod., piatok od
7.30 hod.. do 15.00 hod. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje
požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty
na predkladanie ponúk. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku
v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač alebo záujemca so sídlom mimo
územia Slovenskej republiky, musí predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka
okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
24.02.2015